Skip links

מבשם אוויר חשמלי

•    אוהב בסביבתך אווירה נעימה וריח נעים?
•    רוצה שבית העסק יריח טוב מתמיד?
•    מחפש פתרון יעיל ומשתלם לבישום חלל העבודה?

בית עסק מכל סוג וגודל, חשוב שיהיה נעים ומזמין. אחד הפרמטרים המשפיעים על תחושה נעימה הוא ריח. מבשם אוויר אוטומטי לעסק שלך ישרה אוירה טובה ונעימה לכל באי המקום ואף יגרום ללקוחות שלך לשהות במקום זמן ארוך יותר עקב אותה תחושה נעימה וריח ניחוח. מבשם אוויר לעסק שלך זוהי קניה חכמה ומשתלמת.
אלפי סוגי ריחות לבחירתך

מבשם אוויר חשמלי

מפיצי ריח לעסקים – מידע נוסף

מבשם אוויר לעסק – פתרון מתקדם וחסכוני

אם ברשותך חלל גדול בבית העסק שלך וברצונך למשוך אליו לקוחות וכמו כן אתה רוצה שהשהייה בו תהייה נעימה וארוכת טווח, מבשם אוויר חשמלי זהו הפתרון האולטימטיבי עבורך וכמו כן זהו פתרון חסכוני ומשתלם. כל שעלייך לעשות הוא לבחור את סוג מבשם האוויר שהכי מתאים לסוג החלל שברצונך לבשם ואת סוג הריח המועדף עליך וקדימה, כל שנשאר הוא רק להתקין אותו במקום המיועד לו.

ישנם סוגים רבים של מבשמי אוויר אך באופן כללי תדע כי הם מחזיקים מספר חודשים מבלי שתצטרך להתעסק איתם ורק תוכל להנות מהריח שלהם. כאשר תרגיש כי הריח נחלש  – זה הזמן להחליף סוללות (במידה והמבשם שלך עובד על סוללות) ולרענן את הבושם שבחרת ולהחליפו בחדש. אין פשוט מזה.

עבור מי מיועד מבשם אוויר אוטומטי?

מבשם אוויר אוטומטי מיועד בעיקר לעסקים בעלי חללים גדולים, משרדים ובתי עסק. אך כמובן כי כל אדם שרוצה יכול גם לבחור ולבשם במבשם אוויר חשמלי גם את ביתו הפרטי. המחיר הוא נגיש ומתאים לכולם כך שכל מי שמרגיש צורך ומעוניין שגם המקום שלו יבושם בריח נעים מוזמן לגשת ולרכוש לעצמו מבשם אוויר לעסק או לבית עוד היום. לא תתחרטו ותרגישו כל היום תחושה נעימה ומרגיעה של ריח נקי ומרענן בסביבתכם.

איך זה עובד? צפה בסרטון קצר

יתרונות מבשם אוויר אוטומטי

מבשם אוויר חשמלי – יתרונות

היתרונות המשמעותיים של מבשם אוויר חשמלי הם פשוטים ובולטים לכולם – ריח נעים משרה אוירה נעימה ותחושה של ניקיון. אך האם ידעת כי אנשים נוטים להישאר זמן ארוך יותר במקום בו יש ריח נעים? לכן ריח טוב ונעים הוא גם דרך לגרום ללקוחות שלך להישאר קרובים אליך. כל חלל של כל בית עסק יכול לבחור מבשם אוויר לעסק שלו ובכך להגדיל את קהל הלקוחות שלו ולהנעים לכל לקוח ולקוח את החוויה באותו בית עסק.

סוגים שונים של מבשמי אוויר אוטומטיים

קיימים בשוק מבשמי האוויר כיום מספר רב של מבשמי אוויר חשמליים ואוטומטיים איכותיים, להלן מספר סוגים קיימים:

•    מבשם אוויר הפועל בעזרת סוללות
•    מבשם אוויר המחובר לחשמל
•    מבשם אוויר אוטומטי המותאם לחלל גדול
•    מבשם אוויר אוטומטי המותאם לחלל קטן
•    מבשם אוויר חשמלי מעוצב ודקורטיבי

אנו מאמינים כי כל לקוח שלנו יכול למצוא את מבשם האוויר המתאים לו ולהנות עוד היום מריח מדהים שיגרום לו לרצות שהשאר בחלל המבושם במהלך כל היום. זיכרו כי מבשם אוויר לעסק משנה את כל החוויה.

אודות Green Air – פתרונות ריח מתקדמים

Return to top of page

Facebook